آیا به دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز داریم؟

آب ناسالم و تصفیه نشده مشکلی بزرگ است که نه تنها در کشور‌‌‌‌‌‌‌‌های جهان سوم دردسرساز شده بلکه در کشورهای پیشرفته و مدرن نیز تصفیه آب کاری سخت و هزینه‌بر است. دسترسی به آب سالم که جزء ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای بدن ماست، ممکن است بسیار دشوار باشد.
قبل از پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً به دستگاه تصفیه آب نیاز داریم یا نه، باید بدانیم که پیش از رسیدن آب به منازل و آماده شدن آب برای مصارف خانگی چه اتفاقی برای آب‌های زیر زمین و آب شیرین می‌افتد تا بدست ما برسد.

دستگاه تصفیه آب خانگی
اهمیت تصفیه آب چیست؟

تصفیه آب‌های آلوده
دستگاه تصفیه آب خانگی
بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

آب سالم و تصفیه شده‌‌ای که برای مصرف مناسب باشد، یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای زندگی روزمره‌ی ماست. تصفیه آب و آماده‌سازی آن برای استفاده، کاری مهم و دارای سختی‌های فراوان است.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده در بیشتر مناطق آب‌های شرب مصرفی به اندازه‌ی کافی سالم نیستند و مهم‌ترین دلیل آن صنایع بزرگ و آلودگی‌های محیطی است که باعث ناخالص شدن آب می‌شوند.

انواع آلودگی‌ها از آلودگی‌هایی که در طبیعت بر اساس وجود مواد معدنی اتفاق می‌افتد گرفته تا آلودگی‌های شیمیایی که توسط محصولات ساخته شده به دست انسآن‌ها تولید می‌شوند، می‌توانند بر سلامت آب‌ها تأثیر بگذارند. حتی بعضی از مواد شیمیایی که برای بهبود آب شهری استفاده می‌شوند مثل کلر و فلوراید نیز می‌توانند سمی‌باشند که عوارض جانبی قابل توجهی بر بدن انسان دارند.

برای اطمینان بیشتر به وسیله‌ی یک دستگاه تصفیه آب خانگی از بدن خود محافظت کنید!

این روز‌ها یک دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین راه‌حل برای تهیه‌ی آب سالم در منازل می‌باشد. شما می‌توانید دستگاه را خودتان نصب نمایید و اطمینان پیدا کنید که آبی که شما و خانواده‌تان مصرف می‌کنید سالم و به دور از ناخالصی و آلودگی می‌باشد. فقط مطمئن شوید دستگاه تصفیه آب خانگی که شما انتخاب کرده‌اید، قسمت عظیم آلودگی‌های موجود در آب را بر طرف می‌نماید.

برای این کار انتخاب بهترین مارک تصفیه آب خانگی یکی از دشوار‌ترین مراحل در خریداری و نصب دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

به طور معمول یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای که ارزش خریداری داشته باشد، دستگاهی است که قابلیت تصفیه آب در ۴ تا ۵ مرحله را داشته باشد که هر یک از این مراحل قابلیت برطرف کردن آلودگی‌های خاص را دارا باشند. در مجموع پس از عبور آب از تمامی‌این مراحل، آب تصفیه شده توسط این دستگاه‌ها باید شما را در برابر هرگونه آلودگی محافظت نمایند.

از این رو خریداری بهترین مارک دستگاه تصفیه آب برای منازل نیاز به تحقیق و بررسی دارد. بر اساس تحقیقات و بررسی‌های انجام شده یک دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای یک فیلتر آب اسمز معکوس با پیش فیلترهای کربن فعال به همراه یک نور ماوراء بنفش می‌باشد، بهترین گزینه برای تصفیه آب است.

بنابراین دستگاه تصفیه آب که دارای این مشخصات باشد، قابلیت این را دارد تا هزینه‌های صرف شده جهت خریداری و نصب آن را در مدت زمان کمتر از شش ماه برگرداند و ۱۰ الی ۱۵ سال آینده تنها با تعویض فیلتر آن به صورت سالانه کارایی خود را به بهترین شکل داشته باشد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

چرا به دستگاه تصفیه آب نیازمندیم؟


آب می‌تواند شامل آلودگی‌های مختلفی باشد که مزه و بوی آن را تغییر دهد و بعضی از این آلودگی‌ها می‌توانند سلامت بدن را به خطر بیاندازند، مخصوصاً زمانی که دارای موجودات میکروسکپی و باکتری باشند.

دستگاه تصفیه آب به ما کمک می‌کند که درصد بالایی از آلودگی‌های موجود در آب از بین بروند و آب آشامیدنی ما بو و مزه بهتری پیدا کند.
در اینجا به مراحلی که برای تصفیه آب توسط این دستگاه‌ها طی می‌شود اشاره می‌کنیم و امیدواریم با توجه به آن‌ها بتوانید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی را برای مصرف خود انتخاب نمایید:

حذف رسوب

فیلترهای مکانیکی که برای حذف برگ‌ها و سایر آلودگی‌ها نظیر ذرات خاک، خاکستر و خاک رس از آب استفاده می‌شوند، ممکن است از صفحه نمایش‌های فلزی، پارچه ای، سرامیکی و یا کاغذی ساخته شوند که تمامی‌این مراحل باعث می‌شود ناخالصی‌هایی وارد آب شوند که به آن‌ها رسوب می‌گویند.

کاهش مواد معدنی توسط تصفیه آب

آهن و سایر مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم برای سلامتی انسان مضر نیستند اما آن‌ها می‌توانند مزه‌ی آب را تغییر دهند و باعث شوند آب آشامیدنی به اندازه‌ی کافی برای ما گوارا نباشد. این مواد معدنی ممکن است باعث شوند بر روی لباس‌های شسته شده لکه‌هایی بوجود بیاید و یا باعث از بین رفتن رنگ ظروف شوند. همچنین این مواد معدنی ممکن است در لوله‌های آب رسوب کرده و باعث کاهش فشار آب شوند و شما را با مشکل مواجه کنند.

اگر می خواهید نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی خود را به بهترین متخصصین شیراز بسپارید همین الان این کار را از طریق اپلیکیشن شیراز سرویس انجام بدهید.
قیمت نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار شیراز چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی ” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره ۰۹۰۳۲۲۲۶۹۱۰ تماس بگیرید
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از ۲۰۰ خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در ۳ گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of