اعزام نظافتچی را به اپلیکیشن‌ خدماتی شیراز سرویس بسپارید!

به جای آن‌که شما به دنبال جذب و استخدام نیروی نظافت باشید، اپلیکیشن‌های خدماتی کنارتان هستند تا تلفن همراهتان مدیریت نظافت خانه را به عهده بگیرد.

بزرگ‌ترین چالش در شرکت‌های خدماتی، برقراری تعادل میان تعداد سفارش‌های نظافت و تعداد نیروهای کاربلد نظافتی است. مسئله‌ای که مدیریت آن با وجود اپلیکیشن‌های خدماتی بسیار آسان شده است. با ثبت سفارش نظافت از طریق اپلیکیشن، سفارش نظافت به دست هزاران متخصص آموزش دیده و تائید شده می‌رسد. متخصصینی که برای انتخاب و پذیرش سفارش، آزادی عمل دارند.

درواقع مزیت‌های فعالیت در چنین سیستمی باعث شده تا تعداد زیادی از کسانی که به دنبال استخدام و فعالیت به عنوان نیروی نظافتی هستند، ترجیح بدهند در شرکت‌های خدماتی آنلاین فعالیت کنند. در نتیجه تعداد متخصصین نظافت در مقایسه با شرکت‌های سنتی خدمات نظافتی افزایش پیدا می‌کند و در نهایت، هیچ سفارشی بدون متخصص باقی نخواهد ماند!

ثبت سفارش در یک اپلیکیشن خدماتی حرفه‌ای آسان است

مراحل ثبت سفارش  در اپلیکیشن‌های خدماتی به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده است. در اپلیکیشن‌های مختلف، معمولا برای ثبت سفارش به اطلاعات زیر نیاز است:

  • مشخص کردن روز و ساعت سفارش نظافت
  • ثبت آدرس و شماره تماس مشتری
  • انتخاب خدمات نظافتی مورد نیاز

امنیت سفارش تامین می‌شود

برقراری امنیت سفارش بر عهده شرکت خدماتی است. هر کدام از سرویس‌های آنلاین خدماتی، با سازوکار امنیتی خاصی را برای تامین امنیت مشتریان در طول سفارش لحاظ می‌کنند. بنابراین قبل از ثبت سفارش نظافت، قوانین شرکت در این زمینه را به خوبی مطالعه کنید.

در هر لحظه وضعیت سفارش نظافت را پیگیری کنید

اگر قبلا مجبور بودید از چند هفته قبل، خودتان نیروی نظافتی مدنظرتان را رزرو کنید در حالی‌که تا لحظه آخر هم مطمئن نبودید که سفارش انجام خواهد شد یا خیر، حالا به کمک اپلیکیشن‌های خدماتی، دیگر نیازی به پیگیری شما نیست. کافی است اپلیکیشن را باز کنید و از آخرین وضعیت سفارش نظافت‌تان مطلع شوید.

دسترسی بدون واسطه به هزاران متخصص نظافت

هزاران متخصص آموزش‌دیده و مطمئن نظافتی منتظرند تا نظافت خانه یا محل کار شما را با بهترین کیفیت انجام دهند! سفارش شما در چند مرحله ساده ثبت می‌شود و به دست متخصصین آماده به کار می‌رسد.

سفارش نظافت توسط نیروهای آموزش‌دیده انجام می‌شود

به کمک اپلیکیشن‌های خدماتی، دیگر نیاز نیست نگران کیفیت کار و رفتار  نیروی نظافتی باشید. همه این افراد قبلا دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را گذرانده‌اند و عملکردشان کاملا تحت نظر است. از طرفی با ثبت نظر در مورد کیفیت سرویس نظافت در پایان هر سفارش به واحد پشتیبانی کمک می‌کنید روند پیگیری و ارزیابی عملکرد نیروها را موثرتر انجام دهند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of