بازسازی سقف کاذب

قبل از بازسازی سقف کاذب بهتر است بدانید!

حالا که به‌فکر بازسازی سقف کاذب منزلتان هستید، ابتدا بهتر است با انواع متریال‎های مورد استفاده برای بازسازی سقف کاذب آشنا شوید. بازسازی سقف کاذب را با انواع متریال‌های نظیر گچ، چوب، فلزات رنگین، پی وی سی، آسمان مجازی، پارچه‌ای، شیشه‌ای، آهنی، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره می‌توانید انجام دهید. تنوع در متریال‌های مورد استفاده برای بازسازی سقف کاذب موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد.

بطور کلی بازسازی سقف کاذب به دو بخش تقسیم می‌شود:

  1. پنل‌های سبک
  2. شبکه فلزی

نحوه اجرا و بازسازی سقف کاذب نیز بسیار آسان و ساده می‌باشد به‌ این صورت که شبکه فلزی روی سقف نصب شده و پنل‌ها روی آن سوار می‌شوند. یکی از بهترین مزیت‌های بازسازی سقف کاذب این است که شما می‌توانید با کمک یک تیم حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را نصب کنید.

 انواع پنل‌های مورد استفاده برای سقف کاذب

برای اینکه بتوانید برای بازسازی سقف کاذب به‌درستی تصمیم بگیرید، بهتر است با انواع پنل‌های مورد استفاده برای بازسازی سقف کاذب آشنا شوید.

 

پنل‌های وینیل

اگر طرفدار سبک‌های مدرن و امروزی هستید، بهترین گزینه برای شما پنل‌های وینیل است. بازسازی سقف کاذب با پنل‌های وینیل، زیبایی فوق العاده چشم نوازی را به محیط منزلتان می‌بخشد. از مزیت‌هایی که بازسازی سقف کاذب با پنل‌های وینیل را منحصربفرد کرده است، سبک وزن بودن و نصب سریع و آسان آن است. جالب است بدانید که این پنل‌های اکثرا با پلاستیک بازیافتی ساخته می‌شوند.

 

پنل‌های آکوستیک

هر کدام از پنل‌های مورد استفاده برای بازسازی سقف کاذب برای منظوری خاص طراحی شده‌اند. بعنوان مثال اگر ویژگی عایق صدا بودن برای شما بسیار پر اهمیت می‌باشد، پنل‌های آکوستیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع پنل‌ها به دلیل کاهش انتقال صدا بسیار رایج بوده و طرفدارن زیادی نیز دارد. معمولا جنس پنل‌های آکوستیک از ورقه فیبر کامپوزیت می‌باشد و بسیار برای محیط‌ های نظیر آشپزخانه، زیرزمین، سینماهای خانگی و سقف اتاق خواب مناسب هستند. نحوه نصب و بازسازی سقف کاذب با استفاده از پنل‌های آکوستیک بسیار آسان بوده و می‌توانید در صورت دلخواه آن را متناسب با سلیقه خودتان رنگ آمیزی کنید.

 

پنل‌های فلزی

در این نوع پنل‌ها اغلب پرداخت‌های فلزی نظیر برنج، مس، قلع و نقره بکار برده می‌شود. در ضمن اگر به‌دنبال صرفه جویی در هزینه‌ها هستید و برای بازسازی سقف کاذب منزلتان هزینه زیادی نمی‌خواهید بپردازید، انتخاب پنل‌هایی از جنس قلع طبیعی یک راه‌حل عالی برای شما خواهد بود.

انواع روش‌های بازسازی سقف کاذب

بازسازی سقف کاذب با رابیتس

برای بازسازی سقف کاذب روش‌های زیادی وجود دارد و شما در انتخاب مصالح برای بازسازی سقف کاذب با تنوع زیادی مواجه هستید. امروزه بازسازی سقف کاذب با رابیتس جز پرکاربردترین روش‌های اجرای سقف کاذب به‌شمار می‌رود. رابیتس نوعی مفتول و ورق فولادی است که به دلیل استحکام بالایی که دارد برای بازسازی سقف کاذب بسیار مناسب می‌باشد. نحوه نصب و بازسازی سقف کاذب با رابیتس، به این صورت است که رابیتس را به حالت شبکه شبکه بر روی سقف نصب می‌کنند و سپس سقف کاذب از پیش ساخته را بر روی آن جای گذاری می‌کنند.

 

بازسازی سقف کاذب گچی

یکی از ویژگی‌هایی بازسازی سقف کاذب با گچ که بسیار مورد توجه افراد است، امکان انتخاب انواع طراحی‌های زیبا از گل و بوته گرفته تا طرح‌های اسلیمی است. معمولا قالب‌هایی با طرح‌های مختلف از قبل ساخته شده‌ و ملات گچ را درون آن قالب‌گیری می‌کنند. از بهترین ویژگی سقف کاذب گچی می‌توان به سبک بودن و نصب سریع و آسان آن اشاره کرد. همچنین اینکه در برابر آتش سوزی نیز مقاوم است. تنها ویژگی منفی بازسازی سقف کاذب با گچ این است که قابلیت نورپردازی داخلی ندارد و برای نصب لوستر و لامپ نیاز است که هنگام نصب آن سقف را سوراخ کرد.

 

بازسازی سقف کاذب چوبی

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی، حس گرما و صمیمیت را به فضا القا می‌کند. به‌ویژه اینکه سقف کاذب چوبی، هم عایق صوتی بسیار خوبی است و هم اینکه در بهینه سازی مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار است. معمولا برای بازسازی سقف کاذب با چوب، اولین گزینه چوب روس است. نکته اخر اینکه برای نصب و اجرای سقف کاذب چوبی باید صبوری زیادی به‌خرج دهید؛ زیرا پیاده‌سازی آن به‌راحتی سایر روش‌ها نیست و زمان بیشتری می‌طلبد.

 

بازسازی سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی یکی از انواع بازسازی سقف کاذب است که علاوه بر ارزان بودن، کیفیت فوق العاده‌ای نیز دارد. همچنین اینکه در انتخاب رنگ‌ بندی و انواع سقف کاذب پی وی سی، با تنوع زیادی روبه‌رو خواهید بود. ضد آب بودن، عایق حرارتی بودن، سبکی، ضد آتش بودن و نصب آسان همگی از مزایای است که سقف کاذب پی وی سی را منحصربفرد کرده است. در کنار تمام این مزایا می‌توانید با بکارگیری یک نور پردازی فوق‌العاده زیبایی سقف کاذب پی وی سی را چندین برابر کنید.

 

بازسازی سقف کاذب را به حرفه‌ای‌ها بسپارید!

تا به اینجا انواع ‌متریال‌ها و روش‌های بازسازی سقف کاذب را بررسی کردیم. حال برای بازسازی سقف کاذب اطلاعات کافی دارید و می‌توانید با در نظر گرفتن تمام جوانب بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین اگر برای بازسازی سقف کاذب به دنبال یک فرد ماهر و باتجربه هستید، به‌راحتی می‌توانید در اپلیکیشن یا وبسایت شیراز سرویس ثبت درخواست کنید و از چندین متخصص حرفه‌ای بصورت رایگان قیمت بگیرید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of