برق انداختن ماشین

ماشینی که بدنه ای براق و لاستیک های تمیز داشته باشد حتما زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد. همیشه لازم نیست برای این کار هزینه کارواش صرف کنید

ساده ترین و بهترین راه برای برق انداختن داخل و خارج ماشین

۱- به جای شوینده های مخصوص، نرم کننده مو را تجربه کنید تا مدت های زیادی اتومبیل برق بزند و شما را از شستشوی مداوم اتومبیل خلاص کند.


۲- بعد از باران، لاستیک ها و پوشش های اطراف شیشه های اتومبیل، کثیف و پرلک می شوند. این لک ها را با نوشابه بشویید.

مقداری نوشابه روی دستمال بریزید و روی لاستیک ها بکشید، حواستان باشد که نوشابه روی بدنه ماشین نریزد چون رنگ آن را از بین می برد. نتیجه، بی نظیر است و لاستیک های حاشیه شیشه ها برق می زنند.


۳- مخزن شیشه شور اتومبیل را با مخلوطی از الکل و مایع ظرف شویی پر کنید تا موقع باران، شیشه ها تا حد امکان گلی و پر لک نشوند.

۴ پیمانه الکل و ۲ قاشق چای خوری مایع ظرفشویی ترکیب ایده آلی است.


۴- چراغ های اتومبیل را بهتر است که با مایع شیشه شور بشویید تا وقتی در شب چراغ های ماشین را روشن می کنید، نوری شفاف از آن بتابد.

شیشه های اتومبیل را با دستمال های مرطوب آرایشی تمیز کنید. نتیجه بی نظیر و باور نکردنی است که به دست آوردن هم چین تمیزی، آن قدر ساده باشد.

پنبه هایی که این روزها برای پاک کردن آرایش در بازار وجود دارد، یکی از بهترین وسایل تمیز کردن شیشه اتومبیل است.


۵- شما نمی توانید باران ناگهانی را پیش بینی کنید. یک چهارم فنجان آمونیاک خانگی را با یک لیتر آب مخلوط کنید و در یک بطری پلاستیکی بریزید و در اتومبیل نگه دارید. به محض بارش باران و لک شدن شیشه های ماشین، محتوی این بطری را روی شیشه ها بریزید و با دستمال کاغذی پاک کنید.


۶- ۱/۴ پیمانه جوش شیرین را با یک چهارم پیمانه مایع ظرف شویی در گالن یک لیتری بریزید و در مقدار متناسبی آب حل کنید. در گالن را ببندید. وقتی زمان شستشوی اتومبیل رسید، گالن را خوب تکان دهید و به آن ۲ لیتر آب اضافه کنید. اتومبیل? تان را با این محلول بشویید و از درخشندگی بدنه اش لذت ببرید.


۷- بهترین هوا برای شستشوی اتومبیل روزهای گرم است چرا که بعد از شستشو سریع خشک می شود و لکه های آب روی بدنه اش باقی نمی ماند. کارشناسان توصیه می کنند زمانی که هنوز موتور ماشین داغ است، شستشو را شروع کنید.


۸- دانه های قهوه آسیاب نشده را در یک توری بریزید و روی دانه ها عطر و ادکلن مورد علاقه خود را بپاشید. ترکیب عطر قهوه و عطر محبوب خودتان، بهترین بوگیر برای ماشین است. اگر عطرتان روغنی باشد، نتیجه بهتری می گیرید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of