جادوی مواد طبیعی در تمیز کردن وسایل برقی آشپزخانه۱

خانه داری:

از آن جایی که آشپزخانه قلب فضاهای داخلی یک خانه است و خانم های خانه دار بیشتر اوقات روز خود را در آشپزخانه می گذرانند، از این رو داشتن یک آشپزخانه تمیز و مرتب می تواند در خلق و خوی ان ها تاثیر گذار باشد. اما ممکن است خانم های خانه دار به دلیل مشغله های زندگی تمیز کردن وسایل برقی را به زمان دیگری موکول کنند. و همین مساله در گذر زمان دردسر ساز خواهد شد و تمیز کردن وسایل برقی را با مشکل روبرو خواهد کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم های خانه داری هستید که برای تمیز کردن وسایل برقی خانه تان با مشکل روبه رو هستید، با شیراز سرویس همراه باشید تا در این مطلب نکته هایی برای تمیز کردن وسایل برقی آشپزخانه تان را در اختیار شما بگذارد:

تمیز کردن فر و گاز
تمیز کردن ماشین ظرفشویی
تمیز کردن یخچال

 

تمیز کردن وسایل برقی “فر و گاز”

فر و گاز جزو یکی از وسایلی هستند که به مرور زمان دچار کثیفی هایی در جداره می شوند. برای تمیز کردن این لکه های سرسخت که معمولا چربی های ناشی از روغن های سرخ کردنی هستند، باید از ترکیب جوش شیرین، آب و سرکه سفید استفده کنید. این محلول را داخل یک اسپری آب پاش بریزید و هر ۳۰ دقیقه یک بار به جداره ها و کف فر اسپری کنید. بهتر است این محلول ۲۴ ساعت روی جداره های فر و گاز بماند تا کاملا آن ها را تمیز و ضدعفونی کند.

 

تمیز کردن وسایل برقی “ماشین ظرف شویی”

برای تمیز کردن وسایل برقی مانند ماشین ظرفشویی می توانید از خود آن کمک بگیرید به این صورت که به جای استفاده از مواد شوینده متداول از ترکیب سرکه سفید و آبلیمو درمخزن آن استفاده کنید و بگذارید ماشین ظرفشویی روند شست و شوی خود را طی کند. اگر بعد از یک دور شست وشو باز هم لکه ای در آن پیدا بود این بار نمک را نیز به این ترکیب اضافه کنید تا شاهد نتیجه ای شگفت انگیز باشید.

تمیز کردن وسایل برقی “یخچال”

برای تمیز کردن وسایل برقی “یخچال” ابتدا باید آن را به صورت کامل خالی کنید و هرچیزی را که تاریخ انقضای آن سر آمده است را دور بیاندازید. سپس روی یک پارچه ی نم دار کمی جوش شیرین ریخته و جداره های یخچال تان را با آن پاک کنید. جوش شیرین لکه ها را از دیوارها و کف یخچال شما را پاک می کند و بوی بد یخچال شما را نیز از بین می برد. این ماده جادویی نقش به سزایی در تمیز کردن خانه دارد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of