روش های خوشبو شدن یخچال

  • یک تکه پنبه توپی را به وانیل آغشته کرده و روی یکی از طبقات یخچال قرار دهید. پنبه به عنوان دئودورانت عمل کرده، یخچال بوی خوش و تازه‌ای خواهد گرفت.
  • می توانید یک تکه ذغال را در یک پارچه توری بپیچید و در یک گوشه از یخچال و فریزر بگذارید بماند این روش بسیار موثر تر از هرنوع بوگیر یخچال است که در مغازه ها می فروشند و این تکه ذغال می تواند سالها در یک گوشه از یخچال شما بماند و خاصیت بوگیری خود را از دست ندهد.

بوگيرهاي طبيعي يخچال کدامند!

۱- آب گوجه فرنگي: پس از دور ريختن غذاهايي که بر اثر فاسد شدن بو ايجاد کرده است، ابتدا قسمت داخل يخچال را با اسفنج يا پارچه آغشته به آب گوجه رقيق نشده خوب تميز کنيد، سپس با آب ولرم آن را تميز و خشک کنيد.اگر بو برطرف نشد، اين کار را با آب گوجه يا سرکه تکرار کنيد.

۲- اسانس وانیل: یکی از بهترین بوگیرهایی که میتوانید از آن استفاده کنید اسانس وانیل است. برای اینکه بتوانید از آن به بهترین روش استفاده کنید باید مقداری پنبه را به اسانس وانیل آغشته کنید و آن را در گوشه ای از یخچال قرار دهید.

۳- ليمو: یکی دیگر از بهترین بوگیرها لیمو است. بعد از اینکه غذاهای بودار را از یخچال خارج کردید بهتر است تا یک لیمو را برش زده و درون یخچال قرار دهید. همچنین می توانید یک پارچه را به آب لیمو آغشته کنید و آن را چند ساعتی داخل یخچال قرار دهید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of