شستشوی موکت در خانه بدون نیاز به بخارشوی!

شستشوی موکت را در خانه به کمک فوم اصلاح مردانه و جوش شیرین تجربه کنید. با این روش در کمتر از یک ساعت موکت‌های شما مانند روز اول دوباره تمیز خواهند شد

شستشوی موکت در نگاه اول دردسرساز به نظر می‌رسد. مخصوصا اگر به کفپوش خانه چسبیده باشد. به همین دلیل انجام کارهایی مانند جارو زدن هفتگی موکت یا تمیز کردن لکه‌ها به محض ایجادشان روی موکت کمک می‌کند موکت شما برای مدت زمان بیشتری تمیز و عاری از گرد و غبار بماند.

اما همان‌طور که می‌دانید، باز هم زمانی فرا می‌رسد که موکت‌های شما به شستشو نیاز خواهند داشت. یکی از ساده‌ترین راه‌های شستشوی موکت در خانه، شستشو به کمک بخارشوی است. دستگاهی که ممکن است همه آن را نداشته باشند. در حالی‌که خدمات قالیشویی می‌توانند شستشوی موکت‌های شما را به عهده بگیرند، اما باز هم می‌توان در عرض یک ساعت و با وسایلی کم هزینه‌تر و قابل دسترس، موکت‌ها را تمیز کرد.

شستشوی موکت و از بین بردن لکه‌ها با فوم اصلاح

شستشوی موکت و رفع لکه‌های روی آن با دستگاه بخارشوی باعث می‌شود رطوبت داخل موکت باقی بماند. چرا که برای از بین بردن لکه، باید چندین بار یک نقطه از موکت را با دستگاه بخارشوی تمیز کرد و همین کار باعث افزایش رطوبت موکت خواهد شد. روش بهتر برای از بین بردن لکه‌ها از روی موکت، استفاده از فوم اصلاح مردانه است!

فوم را روی محل لکه‌ها اسپری کنید و اجازه دهید حدود سی دقیقه روی لکه باقی بماند. بعد از آن به کمک یک پارچه تمیز، لکه را پاک کنید. فوم اصلاح می‌تواند طیف وسیعی از لکه‌ها مانند لکه چربی و روغن را پاک کند. اما قبل از آن‌که برای شستشوی موکت سراغ فوم بروید، مقدار کمی از آن را روی قسمتی از موکت تست کنید تا مطمئن شوید فوم رنگ موکت را تغییر نمی‌دهد.

به کمک جوش‌شیرین دوباره موکت‌ها تمیز خواهند شد

بعد از آن‌که لکه‌ها را از روی موکت پاک کردید، مقدار کمی جوش شیرین روی موکت بپاشید و ده دقیقه صبر کنید. احتمالا برای شستشوی موکت یک اتاق ۹ متری به یک شیشه جوش‌شیرین نیاز خواهید داشت. جوش شیرین بوهای نامطبوع را به خود جذب می‌کند و ذرات آلودگی به آن می‌چسبند و آسان‌تر از روی موکت جدا خواهند شد. بعد از ده دقیقه روی موکت را مثل همیشه جارو بزنید. خواهید دید که موکت شما ظاهری فوق‌العاده و تمیز پیدا می‌کند.

این روش‌ها به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به ابزار و شوینده‌های خاص، شستشوی موکت را به راحتی در منزل انجام دهید. با این وجود همیشه می‌توانید روی کمک کارخانه‌های معتبر قالیشویی برای شستشوی موکت حساب کنید. اگر موکت‌ها به کفپوش شما چسبیده است، باید بدانید بعضی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات مبلشویی، می‌توانند موکت‌های شما را در محل بشویند. کافی است این شرکت‌ها را پیدا کنید و سفارش مبلشویی در محل ثبت کنید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of