لکه‌زدایی مبل با دستگاه‌های شستشوی مبل در محل

قبل از لکه‌زدایی مبل ابتدا باید از نوع لکه مطمئن شد و سپس اقدام به رفع آن نمود. لکه‌های چربی یکی از انواع سرسخت لکه‌های مزاحم است که گاهی فقط با خدمات مبلشویی از بین می‌رود!

خدمات شستشوی مبل در محل یکی از سرویس‌های پرکاربرد و البته پرطرفدار است. متخصص مبلشویی با حضور در محل و به کمک دستگاه مبلشویی و شوینده مخصوص، دوباره مبل‌ها را مانند روز اول تمیز و درخشان خواهد کرد. اما در مورد لکه‌هایی که روی مبل ایجاد می‌شود، همیشه این نگرانی وجود دارد که آیا بعد از شستشو با دستگاه مبلشویی، لکه‌ها نیز از بین می‌روند یا خیر؟

لکه‌زدایی مبل چرم

برای مقایسه مبل چرم با انواع دیگر مبل مانند مبل‌های استیل و پارچه‌ای، می‌توان مبل چرم را به یک فرش ظریف دستبافت تشبیه کرد. شستشو و نگهداری از فرش دستبافت بسیار سخت است و باید به دقت از آن مراقبت شود. مبلمان چرم نیز دقیقا به همین میزان از مراقبت و نگهداری نیاز دارند. برای شستشوی مبل چرم، متخصص مبلشویی باید تجهیزات و مهارت کافی را داشته باشد. فشار بیش از حد یا استفاده از شوینده‌های نامناسب، نه تنها لکه‌ها را از بین نمی‌برد، بلکه به رنگ مبل نیز آسیب وارد خواهد شد.

از طرفی لکه‌هایی مانند جای خودکار و اثر جوهر از روی چرم پاک نخواهند شد. نکته‌ای که باید هنگام انتخاب و خرید مبلمان چرم به آن دقت کنید. البته به کمک خدمات مبلشویی ممکن است جای این لکه‌ها تا حد زیادی کمرنگ شود.

لکه‌زدایی مبل پارچه‌ای

معمولا بیشتر افراد مبلمان راحتی و مبل پارچه‌ای را برای اتاق نشیمن خود انتخاب می‌کنند. چرا که هم هزینه کمتری دارند و هم نگهداری از آن‌ها آسان‌تر است. از طرفی امکان تعویض روکش نیز برای این نوع از مبلمان وجود دارد. اما در مورد لکه‌ها! برای پاک کردن لکه‌های چربی و جای دست از روی مبل، به شیوه متخصصین مبلشویی عمل کنید.

به محض آن‌که متوجه شدید لکه چربی روی مبل یا صندلی ایجاد شده، عملیات نجات مبل را آغاز کنید. مقدار کمی آب جوش روی لکه بریزید، حالا با صابون قالبی (جامد) محل لکه را تمیز کنید و به کمک اسکاچ لکه را پاک کنید. بعد از تمیز شدن لکه با لبه قاشق، سعی کنید آب و رطوبتی که داخل بافت مبل رفته را بیرون بکشید و در نهایت با یک دستمال پارچه‌ای مبل را خشک کنید.
حالا صبر کنید تا مبل خشک شود. به خاطر داشته باشید هر چقدر زودتر لکه‌زدایی مبل را انجام دهید، لکه نیز آسان‌تر پاک خواهد شد.

لکه چربی قبل از شستشوی مبل:

لکه چربی بعد از شستشوی مبل:

چنانچه احساس می‌کنید به خدمات مبلشویی نیاز دارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن شیراز سرویس و در عرض چند ثانیه سفارش مبلشویی ثبت کنید و لکه‌زدایی مبل و شستشوی مبلمان خود را به متخصصین شیراز سرویس بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

Tags: No tags

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of