نظافت منزل با شیراز سرویس

نظافت منزل را به متخصصش بسپار

نزدیک عیده و خونه تکونی دارین؟ چی بهتر از یک نظافت چی آنلاین در محل شما. تنها با یک ثبت درخواست در اپلیکیشن سیراز سرویس. نظافت منزل در فرهنگ ما ایرانی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل درخواست نظافتچی منزل (نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم) برای سرویس نظافت منزل یا نظافت ساختمان از شرکت خدماتی نظافتی به شدت زیاد است.

شما برای نظافت منزل خود چه برنامه‌ای دارید؟ چند مدت یکبار نظافت منزل را انجام می‌دهید؟ آیا به علت مشغله زیاد، کارهای خود را به نظافتچی منزل می‌سپارید؟ کار با نظافتچی خانم برایتان راحت‌تر است یا نظافتچی آقا؟

پس از ثبت سفارش شما در اپلیکین شیراز سرویس به صورت رایگان میتوانید با نیروی نظافتی ارتباط بگیرید اگر شما هم به دنبال کارگر نظافت منزل خوب و مورد اطمینان هستید بهتر است به شیراز سرویس اطمینان کنید.

نحوه ثبت سفارش سرویس نظافت منزل در “اپلیکیشن شیراز سرویس”

برای درخواست سرویس نظافت منزل می‌توانید از طریق درخواست خدمات نظافت منزل اقدام کنید. پس از پاسخ به چند سوال، در صورتی که نظافتچی منزل و قیمت مورد تاییدتان باشد می‌توانید سفارش نظافت منزل خود را ثبت کنید. زمان درخواست نظافتچی منزل و ارسال نظافتچی جدید باید حداقل ۲۴ ساعت قبل‌تر از زمان مورد نظر شما باشد.

هزینه رفت و آمد نظافتچی منزل به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد، بر عهده خود نظافتچی منزل است. اما در صورتی که کار نظافتچی بعد از ساعت ۲۰ به اتمام برسد، هزینه برگشت کارگر نظافت منزل بر عهده مشتری می‌شود.

تهیه مواد و وسایل لازم برای نظافت منزل را چه کسی باید انجام دهد؟

با توجه به این‌که همراه آوردن تمام وسایل مورد نیاز برای نظافت منزل دشوار است، به همین دلیل نظافتچی منزل هیچ یک از لوازم و مواد لازم برای انجام نظافت منزل را همراه ندارد. پس باید تمام وسایل مورد نیاز را خودتان آماده کنید و یا اگر نمی‌توانید تهیه کنید، با نظافتچی منزل هماهنگ کنید تا مواد مورد نیاز برای نظافت منزل را با فاکتور تهیه کند.

البته پیشنهاد ما این است که قبل از تهیه وسایل و مواد شوینده با نظافتچی منزل مشورت بگیرید که چه شوینده‌ای باید تهیه شود.

در صورت راضی نبودن از عملکرد نظافتچی منزل چه اقدامی باید انجام داد؟

در صورتی که از انجام کار نظافتچی منزل ناراضی هستید، می‌توانید با پشتیبانی “شیراز سرویس” تماس بگیرید و درخواست یا شکایت خود را عنوان کنید. تیم پشتیبانی ما هر روز از ساعت ۸ الی ۲۲ پاسخگوی شما هستند و شکایت و مشکلات شما بررسی و پیگیری می‌شود.

جهت ثبت هرگونه درخواست منزل و محل کار می توانید از طریق اپلیکیشن شیراز سرویس ثبت درخواست کنید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of