چگونه لوله های رو کار در دکوراسیون داخلی را بپوشانیم؟

لوله های عمودی و افقی معایب بزرگی هستند که نمای  فضای داخلی شما را مخدوش می کنند برای جلوگیری از این امر همیشه نیاز به پوشاندن آن ها نیست، به سادگی آن ها را رنگ بزنید این رنگ ها می توانند در ترکیب با سایر عناصر شما در فضا باشند و فضای متفاوتی را برای شما خلق کنند حتی می توانید از بافت های مختلف برای روکش کردن آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

برای فضایی مثل اتاق خواب این لوله ها می توانند نقش رگال لباس و یا هنگر را بازی کنند به سادگی و با امتداد دادن این لوله ها می توانید یک آویز لباس بی نظیر برای خود داشته باشید و فضای اتاق خود را متمایز جلوه دهید.

لوله های سقفی بهترین گزینه برای تبدیل شدن به لوستر ها می باشند، برای این منظور می توانید از اهالی فن و متخصصین کمک بگیرید و با برجسته کردن این لوله ها فضای دکوراسیون داخلی خود را منحصر به فرد طراحی کنید.

لوله های و فرورفتگی ها روی دیوار در ترکیب با هم می توانند تبدیل به یک کتابخانه ی بی نظیر برای شما شوند، میتوانید آن ها را تبدیل به شلف های کاربردی و متفاوت کنید و یک کتابخانه خودتان بسازید و از سبک صنعتی دکوراسیون خود لذت ببرید.

لوله های سقفی که اصولابرای پنهان کردنشان از سقف کاذب ها کمک می گیرند، اما در برخی موارد امکان استفاده از سقف کاذب موجود نمی باشد، بهترین راه حل برجسته کردن آن هاست! ایده ی بسیار جالب و مقرون به صرفه ای که با یک سطل رنگ تمام دکوراسیون داخلی شما متحول خواهد شد.

اگر داکت ها و یا لوله های بزرگی را در فضای خود دارید بهترین راه کار برای شما استفاده از یک رنگ سفید و براق برای آن است، به خوبی می توانید با این روش ظاهر زمخت و بی قواره ی لوله ها و داکت های خود را تبدیل به یک نمای مدرن و خاص کنید.

گلدان های بزرگ بهترین ایده برای مخفی کردن لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی ها می باشند، به سادگی با این ایده ی کاربردی می توانید یک سرویس بهداشتی متفاوت و مقرون به صرفه بدون تعویض روشوی خود داشته باشید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of