یک اسباب کشی راحت!

راه های اصولی بسته بندی اسباب و وسایل:

معمولا اسم اسباب کشی که میاد، تن و بدن خیلی ها می‌لرزه! اسباب‌کشی برای خیلی از افراد چیزی شبیه کابوسه و به‌عناوین مختلف ازش فرار می‌کنند. رفتن به خونه‌ی جدید، همون‌قدر که هیجان و حس خوب داره، سخت هم هست؛ مسلما بدترین قسمت این اسباب کشی ، بسته بندی لوازم خانگی هست که کاری بسیار خسته‌کننده و وقت‌گیره. بنابراین آشنایی با یک سری روش‌های اصولی برای بسته بندی کار رو برای شما راحت‌تر و آسون‎‌تر می‌کنه. یکی دیگه از مزایای این روش اینه که وسایل گم نمی‌شن و از بی‌نظمی‌های اسباب کشی جلوگیری می‌‌کنه.
احتمال کاهش آسیب‌های احتمالی
همونطور که می‌دونید وسایل شکستنی به مقدار زیادی در تمام خونه‌ها پیدا می‌شه؛ این وسایل در حالت عادی هم آسیب‌پذیر و قابل شکستن هستند، به‌ همین خاطر با یک بسته بندی اصولی و صحیح می‌تونید احتمال آسیب دیدن وسایل شکستنی خودمون رو به کمترین مقدار ممکن برسونید. زمانی که برای اسباب کشی از یک بسته بندی اصولی استفاده کنید، قطعا با این کار در زمان و هزینه اسباب کشی صرفه‌جویی خواهید کرد.
تجهیزات مناسب برای بسته بندی اصولی
در هنگام بسته بندی اصولی لازمه که از تجهیزات مناسبی برای این کار استفاده کنید. کارتن‌های اسباب کشی جز اصلی‌ترین و ضروری‌ترین وسایل در هنگام اسباب کشی هستند. در هنگام انتخاب این کارتن‌ها بهتره اندازه‌ متوسط اون‌ها رو انتخاب کنید؛ یعنی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشند و همین‌طور بسیار محکم و سالم باشند. بهتره سعی کنید حتی‌الامکان از کارتن‌های نو استفاده کنید. همچنین لازمه برای کارتن‌ها و جعبه‌ها با استفاده از یک کاتر در دو طرف اونها یک برش دستگیره مانند ایجاد کنید تا به راحتی بتونید اون‌ها رو جابجا کنید. نباید کارتن اسباب کشی رو با گذاشتن وسایل زیاد داخل اون سنگین کنید و وزن اون‌ها از یک حد نرمال بیشتر بشه.
کارتن‌هایی با ویژگی‌های خاص برای اهداف خاص
امروزه کارتن‌هایی در بازار موجودند که با ویژگی‌های خاص، برای اهداف خاصی طراحی شدند؛ مثل انواع مختلف جعبه های لامپ، گیتار، رگال دار و …. مثلا یک‌سری کارتن‌ها در بازار هستند که برای حمل و جابجایی قاب عکس، آینه و شیشه یا هر چیزی شبیه شیشه مناسب هستند که می‌تونید با خرید اون‌ها و گذاشتن وسایل شکستنی و مناسب در داخل‌شون، یک بسته بندی اصولی رو انجام بدید و از وسایل خود به خوبی محافظت کنید.
بسته بندی مرتب
بهتره اسباب منزل رو به صورت مرتب دسته بندی کنید؛ یعنی باید بدونید چه وسایلی رو با هم دسته بندی کنید. سعی کنیم وسایلی رو که از یک جنس و نوع هستند رو در یک کارتن بسته بندی کنید و حتی‌الامکان از یک ضربه‌گیر استفاده کنید؛ این نوع ضربه‌گیرها می‌تونند یک نوع کاغذ و بابل رول باشند که در هنگام اسباب کشی بین اسباب شکستنی قرار بدید تا از برخورد بین اون‌ها جلوگیری کنه. علاوه بر این، ضربه‌گیرها قابل استفاده در بین کارتن‌هایی که در داخل کامیون قرار می‌دید هم هستند.

استفاده از کیسه‌های خلأ!
از اون‌جایی که کیسه‌های خلأ، برای بسته بندی لوازمی مثل پتو، بالشت و لباس‌های ارزشمند مناسب هستند ولی قیمت‌شون بسیار بالاست، زیاد قابل استفاده نیستند؛ بنابراین می‌تونید به جای استفاده از اون‌ها از یک کیسه‌ی زباله‌ی معمولی استفاده کنید. یکی از موارد مهم دیگه در بسته بندی اصولی، استفاده از یه سری چسب‌های رنگی برای جداسازی کارتن‌ها از هم دیگه هست. یه مورد دیگه که رعایت کردن اون اسباب کشی رو برای شما راحت می‌کنه، اینه که با استفاده از یک ماژیک، محتویات هر کارتن رو بر روی اون‌ها بنویسید؛ چون این کار مانع از هرگونه بی‌نظمی و سر درگمی در حین اسباب کشی می‌شه.
دسته بندی مناسب برای بسته بندی
برای این‌که هنگام چیدن و مرتب کردن خونه جدید، با مشکلی مواجه نشید و این کار رو به راحتی انجام بدید، باید وسایل خونه رو دسته بندی کنید که این دسته بندی خودش شامل بسته بندی و جابه جایی لوازم آشپزخانه، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق خواب، انباری، گاراژ و پارکینگ هستند. نکته‌‌ی دیگه‌ای که در موقع اسباب کشی باید خیلی بهش توجه کنید، اینه که نصب و راه‌اندازی دوباره بعضی از وسایل، کار راحت و آسونی نیست؛ بهتره قبل از این‌که اون‌ها رو از محل اتصال‌شون جدا کنید، از نحوه اتصال اون‌ها عکس بگیرید تا هنگام نصب مجددشون با مشکلی مواجه نشید.بسته بندی و اسباب کشی راحت
همون‌طور که گفتیم یکی از نیازهای اساسی قبل از شروع اسباب کشی ، بسته بندی درست و کاربردی وسایل با پک‌های مناسب هست؛ اگر خودتون وقتش رو ندارید یا ترجیح می‌دید از بسته‌بندی شرکتی استفاده کنید، شیراز سرویس با بهره‌گیری از بهترین باربری‌های سطح کشور، انتخاب رو برای شما آسون کرده؛ شما می‌تونید به‌راحتی با ثبت سفارش در شیراز سرویس از بهترین و مطمئن‌ترین باربری‌ها که همگی پرسنلی متعهد و مجرب دارند، استفاده کنید و دیگه نگران سختی‌های اسباب کشی نباشید. یکی از مزیت‌های استفاده از سرویس اسباب کشی شیراز سرویس،‌ هزینه بسیار بسیار پایین این سرویس هست؛ فقط کافیه یه سرچ در اینترنت بکنید تا متوجه این موضوع بشید. ضمنا شما می‌تونید با توجه به سوابق و امتیازات متخصصان باربری شیراز سرویس،‌ انتخاب راحت‌تری داشته باشید

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of