فاکتورهای مهم در دکوراسیون منزل

 

دکوراسیون منزل میتواند با سبک ها و روش های مختلف انجام شود. گاهی اوقات انتخاب سبک مورد نظر برای تغییر دکوراسیون منزل کاری با توجه به طرح های فراوان، کار سختی به نظر میرسد. امروز میخواهیم با بررسی چند سبک رایج دکوراسیون داخلی به شما برای حل این مشکل کمک کنیم.

 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به معنی هماهنگ سازی اجزای داخل خانه است که این کار باهدف زیباترشدن و کاربردی شدن فضای داخل خانه انجام میشود.

 

در آپارتمان های نقلی و کوچک میتوان با استفاده از طراحی دکوراسیون منزل فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه گری آنها را بیشتر کرد.

 

چند فاکتور مهم در دکوراسیون منزل که باید مورد توجه قرار بگیرد

برخی از افراد با صرف هزینه های بالا، بدون درنظر گرفتن هیچ اصولی شروع به تغییر دکوراسیون خانه و بازسازی منزل خود می کنند و در نهایت با یک محیط آشفته و نچندان دلنشین مواجه میشوند.

 

اما در این مقاله نکاتی آسان و تاثیرگذار خواهید آموخت که نتیجه آن در آخر زیبایی منزل و بخش هایی از آن که ممکن است تا به امروز غیر قابل استفاده بوده اند.

 

تعیین استایل کلی خانه 

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید زندگی کنید. تصمیم‌گیری این بخش عامل تعیین‌کننده‌ای برای قدم‌های بعدی شماست و هیچ جواب درست یا غلطی وجود ندارد. بعدازاین تصمیم می‌توانید چیدمان اصولی منزل خود را انجام دهید.

 

همه‌چیز به سلیقه شما وابسته است، اتاق‌ها می‌توانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و ازلحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود، گرم یا سرد باشد.برای این کار بهتر است خانه رؤیایی‌تان، همان‌که همیشه در ذهن تصور می‌کردید و موردپسندتان بوده است را در نظر بگیرید.ضمن اینکه باید به تعداد افراد خانواده که قرار است با شما زندگی کنند و کودکان نیز توجه داشته باشید.

برای مثال کسی که همیشه خانه‌اش میزبان مهمانی‌ها و جشن‌هاست باید خانه‌اش باکسی که در خانه کار می‌کند و نیاز به آرامش بیشتری دارد متفاوت باشد؛ بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل

استفاده از قاب ها در دکوراسیون منزل

پارتیشن بندی فضا در دکوراسیون خانه

 

رنگ آمیزی در دکوراسیون خانه

کف سازی در دکوراسیون داخلی

نور و روشنایی در دکوراسیون خانه

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of