اصول فنگ شویی در اتاق خواب

تخت خواب شاید مهم‌ترین قطعه از مبلمان در خانه باشد. در فنگ شویی نیز به تخت خواب اهمیت زیادی داده می‌شود.

 

آیا می دانید كه چگونه باید براساس تعالیم فنگ شویی تخت خواب خود را انتخاب كنید؟ چه تخت خوابی از نظر فنگ شویی تخت خواب مناسب و خوبی است؟ در این مطلب می‌خواهیم به این سوال ها پاسخ بدهیم.

این مطلب را به دقت بخوانید، نكات آن را یادداشت كنید، و هنگام خرید به این نكات توجه كنید.

۱٫ سبک و مواد تخت‌ خواب
تشخیص ابعاد تخت خوابی كه به آن نیاز دارید كار ساده‌ای است، اما در مورد سبک تخت خواب چه؟ و موادی كه تخت خواب از آن ساخته شده است؟ آیا باید یك تخت خواب چوبی بخرید؟ نظرتان در مورد تخت خوابی زیبا با تخته پشتی آهنی چیست؟

طبیعی است كه در میان گزینه‌های مختلف كمی سردرگم شوید. با این حال، فنگ شویی انتخاب تخت خواب مناسب را ساده می‌كند: بهترین ماده برای تخت خواب چوب است

هر سبک تخت خوابی را می‌توانید انتخاب كنید، فقط این تخت خواب باید فضای كافی در زیر خود برای تنفس داشته باشد. به همین خاطر براساس فنگ‌شویی تخت خواب‌هایی كه در فضای زیرین خود كشو دارند و یا ارتفاع آن ها بسیار كم است تخت خواب های خوبی نیستند.

۲٫ تخته پشتی تخت خواب
بر اساس فنگ شویی تخت‌خواب شما حتما باید دارای تخته پشتی مناسبی باشد. بهترین تخته‌های پشتی از نظر فنگ شویی آن هایی هستند كه مستحكم اند و از چوب ساخته شده‌اند. تخت خواب هایی كه دارای تخته پشتی آهنی هستند را انتخاب نكنید، مگر این كه دلتان برای روزهای خوب گذشته در بیمارستان تنگ شده باشد (شوخی بدی بود).

۳٫ تشک تخت خواب و رنگ روتختی
تشک های متنوعی در بازار وجود دارند. سعی كنید هوشمندانه تشكی را انتخاب كنید كه بهترین خواب و بیش‌ترین آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر چه در شب خواب بهتری داشته باشید، در طول روز پرانرژی تر و سرحال تر خواهید بود. تشك دسته دوم نخرید، این كار با تعالیم فنگ شویی در تضاد  است. بهترین پارچه ها برای روتختی، آن‌هایی هستند كه به پوست شما آسیب نزنند و با پالت رنگی اتاق خواب شما در هماهنگی باشند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of