راهنمای انتخاب رنگ در اتاق‌خواب مدرن

اگر دوست دارید یک اتاق‌خواب با طراحی مدرن و امروزی داشته باشید ولی در مورد انتخاب رنگ، دچار شک و وسواس هستید، این مطلب برای شماست!

اتاق‌خواب یکی از فضاهای مهم خانه است. محلی که بیشتر اوقات استراحت خود را در آن می‌گذرانید. پس برای انتخاب رنگ، باید سراغ رنگ‌هایی بروید که این آرامش را بر هم نزند. قبلا از هماهنگی رنگ فرش با دیوارها نوشته‌ایم، حالا برای دیوارهای یک اتاق‌خواب مدرن به دنبال انتخاب بهترین رنگ‌ها هستیم!

رنگ‌های سبز و صورتی در اتاق‌خواب

از رنگ صورتی بیشتر در اتاق‌خواب نوزاد و یا اتاق‌خواب نوجوان استفاده می‌شود. اما در حقیقت سن و سال شما مهم نیست. ترکیب سبز و صورتی به قدری زیبا، قوی و آرامش‌بخش است که کاملا برای اتاق‌خواب مناسب خواهد بود. صورتی به عنوان نماینده‌ای لطیف و ملایم از پالت رنگی قرمز، همان عنصر تکمیل‌کننده‌ی رنگ سبز است.

رنگ‎های صورتی و نارنجی در اتاق‌خواب

ترکیب صورتی و نارنجی، یک پالت رنگی بی‌نظیر برای کسانی است که به دنبال یک تجربه جدید هستند. در استفاده از این ترکیب رنگی باید دقت شود. اگر تناسب‌ها رعایت نشود، نتیجه چیزی شبیه به خانه عروسک‌ها خواهد شد! مزیت دیگر این رنگ‌ها در این است که می‌توانید از تابلوهای هنری و وسایل مختلف زینتی برای جلوه دادن به اتاق خواب استفاده کنید.

رنگ خاکستری در اتاق‌خواب

خاکستری در نگاه اول ممکن است رنگی دلمرده و نامناسب برای اتاق‌خواب به نظر برسد. اما با همراهی رنگی مثل صورتی ملایم تبدیل به ترکیبی بی‌نظیر خواهد شد. اگر سبک روستیک و قدیمی را می‌پسندید، از تناژهای کم‌رنگ صورتی استفاده کنید. هرچقدر صورتی کمرنگ‌تر و ملایم‌تر باشد بیشتر با خاکستری هماهنگ خواهد شد.

رنگ‌های قرمز و سفید در اتاق‌خواب

سفید و سیاه یک سبک کلاسیک به حساب می‌آید اما حالا پای رنگ قرمز هم در میان است! رنگ قرمز با خود نوعی انرژی به فضا تزریق می‌کند. از آن‌جایی که سیاه و سفید رنگ‌های خنثی به حساب می‌آیند، رنگ قرمز کمی انرژی و جسارت به طراحی اتاق شما می‌بخشد.

در اتاق‌خواب‌های مدرن معمولا از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده می‌شود. برای انتخاب ترکیب رنگی مورد علاقه‌تان از یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی استفاده کنید. سراغ رنگ‌های مورد علاقه‌تان بروید و با توجه به محیط اطراف و چیدمان سایر اتاق‌های خانه بهترین انتخاب را داشته باشید!

برای رنگ‌آمیزی اتاق خواب‌تان می‌توانید در سامانه خدمات ساختمانی شیراز سرویس سفارش نقاشی و رنگ آمیزی ثبت کنید و طرح و سلیقه مد نظرتان را قبل از اجرا با متخصصین نقاشی شیراز سرویس در میان بگذارید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of